Povinně zveřejňované informace
Informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, a vyhlášky č. 442/2006 Sb., která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění.
Informace dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění.
Informace dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění.
1. název
2. Důvod a způsob založení
Obec LIPEC byla založena podle ustanovení §3 odst.4) zák.č. 128/2000Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s §29 odst.3) zákona č. 90/1995 Sb. o jednacím řádu Poslanecké sněmovny, ve znění pozdějších předpisů.
3. Organizační struktura
Činnost úřadu obce je zajišťována prostřednictvím agendy starosty obce Josefa Havrdy , kterému je podřízen další zaměstnanec obce:
Zastupitelstvo
* Josef Havrda
* Václava Hlavatá
* Tomáš Černý
* Vladimír Toman
* Zdeněk Zemánek
* Petr Jehlička
* Jiří Doležal
Složení výborů a komisí
Finanční výbor
Vladimír Toman - předseda
Vlasta Sykáčková
Marcela Tomanová
Kontrolní výbor
Jiří Doležal - předseda
Václav Král
Miloslav Nehasil
Výbor pro tělovýchovnou činnost a sport
Petr Jehlička - předseda
Michal Nehasil
Miloš Hampl
Sociální, zdravotní a kulturní výbor
Tomáš Černý - předseda
Lenka Havrdová
Blanka Černá
Výbor pro životní prostředí
Zdeněk Zemánek - předseda
Jana Doležalová
Petra Králová
4. Kontaktní spojení
Starosta obce: Josef HAVRDA
Adresa: Lipec čp. 83
281 26 Týnec nad Labem
Spojení:
Tel: 320 789 260
GSM: 723 468 802
e-mail: info@lipec.cz
ID dat.schránky : ga4aj92
4.1 Úřední hodiny
| Pracovní doba | Úřední hodiny |
Pondělí |
|
16.00 - 18.00 hod |
Úterý |
|
|
Středa |
|
|
Čtvrtek |
|
|
Pátek |
|
|
|
|
|
4.2 Adresa internetové stránky
www.lipec.cz
5. Bankovní spojení
Případné platby lze poukázat :
účet u KB Kolín 8023151/0100
účet u KB Kolín 43-8412050297/0100 spořící účet
účet u ČNB - 94-6319151/0710
6. IČO
7. DIČ
8. Dokumenty
9. Žádosti o informace
Informace dle zákona 106/1999 Sb.
Přiložené soubory - archiv |
|
Název souboru |
Velikost |
Zodpovídá |
Vyvěšeno |
Žádosti o.pdf
|
130.23 kB |
admina admina |
|
10. Příjem žádostí a dalších podání
Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím je možno podat:
- písemně,
- osobně,
- e-mailem,
- elektronickým podáním,
- telefonicky.
Kontakty na úřad obce, včetně úředních hodin naleznete v sekci 4. Kontakty
11. Opravné prostředky
Přiložené soubory - archiv |
|
Název souboru |
Velikost |
Zodpovídá |
Vyvěšeno |
Opravné prostředky.pdf
|
114.42 kB |
admina admina |
|
12. Formuláře
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
O informace pro řešení životních situací můžete požádat na úřadu obce.
14. Předpisy
Přehled předpisů, podle nichž úřad obce ve věci poskytování informací
rozhoduje:
Přiložené soubory - archiv |
|
Název souboru |
Velikost |
Zodpovídá |
Vyvěšeno |
zákon č.pdf
|
116.06 kB |
admina admina |
|
15. Úhrady za poskytování informací
Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.
Sazebník úhrad :
16. Výroční zpráva
17. Odpověď na žádosti dle zákona č. 106/1999 Sb.
18. GDPR
Pověřenec pro ochranu osobních údajů:
"Pověřenec pro ochranu osobních údajů byl ustanoven na základě Obecného nařízení pro ochranu osobních údajů (GDPR) a je nezávislým garantem správného nakládání s osobními údaji a také prostředníkem mezi organizací, dozorovým orgánem (Úřadem pro ochranu osobních údajů) a veřejností (subjektem údajů)."